Opgeven seizoensafsluiter zondag 7 juli

23-06-2024

Op zondag 7 juli organiseren we de seizoensafsluiter bij VV Nieuw Roden. We beginnen met het Hutspot-toernooi en we sluiten af met de familiedag! Om rekening te houden met de te maken teams en de bestelling van het eten willen we van te voren graag inventariseren hoeveel mensen er komen.

Voor beide evenementen meld je je apart aan via het onderstaande formulier. Deelname aan het Hutspot-toernooi is kosteloos en is alleen voor senioren en jeugd tot en met de O14-jeugd*.

In de kantine kan men zich melden en betalen voor het eten. Dit jaar hebben we verschillende lekkere gerechten in buffetvorm inclusief voldoende vegetarische opties. De kosten hiervoor bedragen €10 voor kinderen t/m 15 jaar. Voor 16 jaar en ouder bedragen de kosten €15 per persoon. Nadat je betaald hebt ontvang je een betalingsbewijs. De aanvangstijd voor het buffet is 17:00.

Vanaf 13:00 zijn er gedurende de dag voor de jeugd verschillende activiteiten, waaronder een stormbaan, buikschuifbaan en pannakooi!

We hopen dat alle ouders, leden, sponsoren, vrijwilligers en supporters erbij zullen zijn! Dus geef je snel op via de onderstaande link!