Angelo Weggers, Vu Pham, Remon Slagter en Dennis Matulessy stoppen bij Nieuw Roden 1

18-06-2024

Tijdens de teamafsluiter bij Café de Kastelein werd traditie getrouw afscheid genomen van de vertrekkende spelers.
Angelo Weggers, Vu Pham, Remon Slagter en Dennis Matulessy stoppen bij het eerste elftal.
Angelo maakt de overstap naar GRUNO. Vu hangt zijn kicksen aan de wilgen. Remon stopt bij het eerste elftal, maar blijft wel actief binnen de club als trainer en speler. Ook Dennis zal actief blijven voor de vereniging als scheidsrechter en zal af en toe te zien zijn bij Nieuw Roden zondag 3.

Het viertal heren verlaat Nieuw Roden met een lach en een traan. Ze hebben, naar eigen zeggen, het enorm naar hun gezin gehad bij ons en daarom gaan wij hun zowel op als buiten het veld enorm missen. We willen Angelo, Vu, Remon en Dennis veel succes wensen en we hopen jullie nog vaak te zien op Sportpark Neiroon.

Voor altijd een blauw hart, bedankt voor alles mannen 💙